اشتراک گذاری

مهم‌ترین تفاوت یخچال‌ ایستاده ویترینی و یخچال صنعتی 

تفاوت های یخچال ایستاده ویترینی و یخچال صنعتی

درواقع یخچال های صنعتی و ویترنی از جمله ملزومات ضروری برای هر فروشگاه به شمار می روند. آیا تا به حال دیده اید که در یک فروشگاه از یخچال های خانگی استفاده کنند؟ قطعا جوابتان خیر است چرا که با روی کار آمدن یخچال های صنعتی و ویترینی دیگر کسی برای فروشگاه خود به سراغ یخچال های خانگی نخواهد رفت. 

کار اصلی اینگونه یخچال ها نگهداری از مواد غذایی و جلوگیری از فاسد شدن آن ها در مدت زمان طولانی است. لازم به ذکر است که برای خرید یخچال های صنعتی ابتدا باید به نوع کسب و کار خود توجه داشته باشید زیرا یخچال های صنعتی در ابعاد و اشکال مختلف در بازار عرضه می گردند. 

برای مثال: جهت نگهداری انواع نوشیدنی بهتر است از یخچال های صنعتی ایستاده استفاده کنید و یا برای نگهداری از بستنی، گوشت و … یخچال های صنعتی مدل ویترینی بهترین گزینه می باشند. در این مقاله از سایت آرسین تجهیز قرار است در مورد تفاوت یخچال های ایستاده ویترینی و یخچال های صنعتی صحبت کنیم. بنابراین اگر صاحب کسب و کار هستید و یا قصد خرید انواع یخچال صنعتی دارید، توصیه می کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید. 

تفاوت یخچال های ایستاده ویترینی و یخچال های صنعتی

خیلی از افراد بر این باورند که یخچال های ایستاده ویترینی با یخچال صنعتی متفاوت است. اما درواقع باید بگوییم یخچال های ایستاده ویترینی زیر مجموعه یخچال های صنعتی به شمار می روند. همانطور که از اسمشان معلوم است در صنعت نقش بسیار مهمی دارند. 

اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد یخچال ایستاده هستید پیشنهاد میکنیم مقاله معرفی انواع یخچال ایستاده را مطالعه کنید تا در این خصوص اطلاع بیشتری کسب کنید.

فرق بین یخچال های صنعتی و ویترینی چیست؟

یخچال هایی که در صنعت کاربرد دارند، نسبت به یخچال هایی که ما در منزل از آن استفاده می کنیم، انرژی بیشتری را مصرف می کنند زیرا این گونه یخچال ها از اجزای مختلفی همچون: کمپرسورهای قوی، گرم کننده های ضد برفک، اوپراتور و… جهت عملکرد عالی تولید شده اند. به یاد داشته باشید که استفاده از یخچال های صنعتی از نظر اقتصادی به صرفه تر از یخچال های خانگی هستند.

  به طور کلی هر وسیله ای باید در جایگاه مربوط به خود مورد استفاده قرار گیرد تا کم ترین ضرر را به وقت، هزینه و انرژی شما وارد نماید. همچنین قیمت یخچال های صنعتی و ایستاده ویترینی نسبت به دیگر یخچال ها بیشتر است. اگر بخواهیم درمورد ابعاد یخچال های صنعتی بحث کنیم، لازم است بدانید که یخچال های صنعتی با ابعاد بزرگتر تولید می شوند اما شما بهتر است باتوجه به نیاز خود، یخچال سایز مناسب را خریداری نمایید.

 در پایان این بخش توصیه می کنیم برای خرید انواع یخچال های صنعتی به سراغ تولید کننده های اصلی و برندهای معروف بروید. هیچگاه کیفیت را ارزانی قیمت نکنید زیرا که هر چقدر برای کسب و کارتان اهمیت بیشتری قائل شوید، قطعا سود بیشتری خواهید کرد. 

کمی قبل تر به شرح تفاوت یخچال های ایستاده ویترینی و یخچال های صنعتی پرداختیم اما در این بخش قرار است با کوله باری از اطلاعات مفید صفحه را ترک کنید. پیشنهاد ما این است که این قسمت را تا انتها مطالعه فرمایید تا یکسری حقایق برایتان روشن شود. 

معرفی انواع یخچال های صنعتی در بازار

روزانه در سراسر جهان انواع یخچال های صنعتی از جمله: یخچال فریزر ایستاده دو درب، یخچال ایستاده کبابی یخچال نوشیدنی، یخچال ایستاده داروخانه و یخچال ایستاده سوپر مارکتی تولید می شوند. حال شما می بایست باتوجه به توقعی که از یخچال موردنظر دارید، آن را خریداری نمایید. درواقع قیمت هریک از یخچال های نامبرده با یکدیگر یکسان نیست اما هدف نهایی همه آن ها جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی می باشد. 

برای خرید انواع یخچال های صنعتی بعد از این که تفاوت یخچال های ایستاده ویترینی و یخچال های صنعتی را مطالعه کردید، بهتر است در مورد هریک اطلاعات کافی بدست آورید. منظورمان از اطلاعات کافی چیست؟

هر وسیله ی برقی قلق خاص خود را دارد و جهت سهولت در کار کردن با آن، داخل هر یخچال دفترچه راهنما گذاشته شده است. اما توصیه می شود قبل از خرید هر کالا، اسم یخچال مورد نظر را داخل گوگل سرچ کنید و صفر تا صد کار با آن را بیاموزید. این کار نه تنها کار با یخچال را برایتان آسان تر کرده بلکه در هزینه هایتان هم نیز صرفه جویی خواهد شد. 

همانطور که در تفاوت یخچال های ایستاده ویترینی و یخچال های صنعتی ذکر کرده ایم، از این یخچال ها برای اماکن خیلی برزگ استفاده می گردد. حال جالب است بدانید امروزه یخچال هایی با تحت عنوان (حمل ونقل آسان) وارد بازار شده اند. این یخچال های صنعتی از کمپرسور بسیار قوی تری نسبت به سایرین برخوردار می باشد. 

معمولا یخچال های ایستاده صنعتی باتوجه به سفارش مشتری به صورت تک درب، دو درب و سه درب تولید می شوند. یخچال های دو درب شیشه ای بیشترین کاربرد را در صنعت دارند. برای مثال اگر توجه کرده باشید قنادی ها و شیرینی فروشی ها بیشترین استفاده را از یخچال های ایستاده شیشه ای دارند. 

1- یخچال صنعتی ایستاده

همانطور که می دانید، یخچال های صنعتی ایستاده از تفاوت های بسیار زیادی برخوردار هستند. حال باید بدانید که این یخچال ها از نظر جنس به دو گروه مختلف تقسیم می شوند که عبارتند از: یخچال هایی از جنس فولاد ضد زنگ و یخچال های فاقد استحکام کافی در مقابل زنگ زدن. 

معمولا یخچال هایی که درب شیشه ای دارند، فاقد مقاومت زیاد در برابر زنگ زدگی هستند. بنابراین در خرید یخچال های ایستاده ویترینی حتما به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشید.

از دیگر یخچال های صنعتی که با دیگر انواع آن فرق دارد، یخچال های صنعتی نوشیدنی است. یخچال های نوشیدنی تنها برای سرد کردن نوشیدنی کاربرد دارند. معمولا این نوع یخچال ها از دو قسمت برخوردار بوده اما شما می توانید مطابق نیاز خود، آن را به شکل چهار قسمتی هم سفارش دهید. 

2- یخچال های ویترینی

یخچال های ویترنی از دیگر انواع یخچال های صنعتی محسوب شده که در ابعاد و اندازه های متغییر تولید می شوند. ارتفاع یخچال های ویترنی نسبت به دیگر یخچال ها کوتاه تر بوده و حالت مکعبی شکل دارند. از اینگونه یخچال ها در رستوران، فست فودی ها و قنادی ها استفاده می گردد. همچنین یخچال های ویترنی به جهت نگهداری از گوشت منجمد هم در صنعت کاربرد دارد. 

برای انتخاب و بررسی انواع یخچال ایستاده ویترینی میتوانید به صفحه لینک شده مراجعه کنید و نسبت به خرید یخچال ایستاده اقدام کنید

3- یخچال های کابینتی

آخرین مورد از انواع یخچال های صنعتی که قرار است به معرفی آن بپردازیم، یخچال های کابینتی است. اینگونه یخچال ها علاوه بر اینکه کشو دارند، از چندین قفسه هم برخوردار هستند. با این حال فروشندگانی که با کمبود فضا رو به رو هستند، می توانند یخچال های کابینتی برای فروشگاه خود خریداری نمایند. یخچال های کابینتی به صورت 9 کشویی، 4 کشویی، 2 درب و یا 6 درب در بازار عرضه می گردند. لازم به ذکر است که درب برخی از یخچال های کابینتی استیل و برخی دیگر شیشه ای می باشد که انتخاب آن به نیاز شما بستگی دارد. 

نکات مهم هنگام خرید انواع یخچال صنعتی

در هنگام خرید انواع یخچال های صنعتی اطلاعات یخچال نظیر:

  • ابعاد یخچال
  • کمپرسورهای یخچال
  • میزان مصرف انرژی
  • کیفیت چرخ های جابه جایی
  • دسترسی آسان
  • قیمت یخچال موردنظر
  • گارانتی و خدمات پس از فروش
  • و … 

را مطالعه فرمایید. 

خلاصه و چکیده مطالب

امروزه یخچال های ایستاده ویترنی و صنعتی، بازار بسیار داغی پیدا کرده اند که دلیل آن هم افزایش فروشگاه ها در سطح شهر می باشد. حال برای خرید این یخچال ها ابتدا می بایست به تفاوت یخچال های ایستاده ویترینی و یخچال های صنعتی و اطلاعات مربوطه توجه ویژه ای داشته باشید. ما در این مقاله ما به معرفی انواع یخچال های صنعتی و تفاوت آن ها پرداخته ایم تا بتوانیم انتخاب را برای شما راحتتر کنیم. از این که تا انتها همراه آرسین تجهیز بوده اید سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

بدون پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *